Scary.

Igår när jag gick och la mig så kom plötsligt känslan; "men herregud, vad sysslar jag med?! Detta vill inte jag!" Idag har jag inte alls de känslorna, som tur är, och jag vet faktiskt inte var de kom från heller. Men måtte de hålla sig borta hädanefter...;)

Ikväll börjar ljugandet! Jag ska till Pickwick på quizz med mina vänner. Av de som ska med vet en och det är Åsa. I normala fall så hade jag ju tagit ett...möjligtvis två glas vin men idag blir det ju då inga alls! Jag funderar på att köra dit så jag kan säga att då kan jag inte ens bli frestad att ta ETT glas vin...ja, det får jag nog göra. Det är väldigt snålt med parkering bara...jag tror nämligen inte att jag kan parkera i p-huset eftersom de hinner stänga innan vi är klara. Ja, ja, det löser sig! :)

Jag har spenderat en timme på en cykel idag på Friskis - det var väldigt jobbigt...och inte så roligt. Efter en halvtimme så kände jag att rumpan började domna. Efter 45 min så kände jag varken min rumpa eller mina fötter. När det var dags att gå av cykeln så kunde jag knappt gå...men det blev lite träning i alla fall. Man får ibland vara glad för det lilla här i livet...;)

Nä, nu ska jag äta och sen bege mig till Pickwick.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha... fick bilden av Bridget Jones i huvudet när hon trillar av träningscykeln!!

2011-01-16 @ 22:42:09
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0