Sista kvällen med gänget...

Åsa kom fram till att igår antagligen var sista gången jag kunde festa till det ordentligt på ett tag så blev det ett riktigt sjöslag igår! Voijne, voijne...men det var kuuuuul!! Fast vi har ju alltid roligt när vi är ute - jag gillar inte riktigt människor som går på fest och är tråkiga...för att de är trötta eller på dåligt humör. Antingen blir man hemma eller så kör man på ändå! Snap out of it! Ingen i det här gänget som jag var med igår är så som tur är så det blir alltid PARTY när man är med dem! :) Jag fick i mig både hamburgare och pommes innan jag åkte hem så jag mår helt okej idag. I och för sig har jag bara sovit i 4 h eftersom jag har en tendens att alltid vakna kl 9 oavsett när jag går och lägger mig...men det lär bli en liten powernap på soffan sen så det ordnar sig. ;)

Meeeeen jag har visst inte ägglossning idag heller och nu är det ju dag 16 så det var nog inte sista gången på ett tag. Det känns ju bra att det inte var det eftersom jag älskar att partaja men samtidigt så vill jag bara åka in till StorkKliniken NU och bli inseminerad och sen är jag gravid - på första försöket naturligtvis! :) Fy faaaaaaan, vad jag tjatar om ägglossningen...fast det är bara här som jag gör det...och så får mamma, Lisa och Åsa höra om det också i och för sig men detta är ju MIN blogg och då borde ju jag få skriva hur mycket om precis vad jag vill?! ;) Fast egentligen vill jag inte skriva om ägglossning...jag vill ju skriva om insemineringen, hur bra det gick, det positiva graviditetstestet osv...men det kommer!! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Okej, jag ska vara ärlig och säga att snart kommer ordet ägglossning att göra mig galen. Lite samma med ordet c-uppsats faktiskt...

2011-01-09 @ 10:53:47
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0