Trött, tröttare...

2 nätter i rad har jag nu sovit i 9 timmar! Det är ju helt galet och väldigt olikt mig. Normalt sover jag 7,5-8 timmar per natt och det står jag mig på..så att säga...men jag har varit trött redan kl 20!! Det är inte jätteovanligt i och för sig eftersom jag INTE är en kvällsmänniska men jag brukar inte lägga mig förrän vid 22-tiden ändå. Idag har jag även hunnit sova en stund på soffan...det är inte klokt! Jag tror att det är vädret som gör det. Vid denna tiden brukar jag normalt känna mig rejält nere på grund av mörkret. Det är inte så mycket vädret - nu för tiden är det ju kallt, soligt och hög luft så att säga - utan mest det eviga mörkret...det blir ju mörkt så himla tidigt! Fast jag äter ju vitaminer som jag började med för några månader sen (mest för att få i mig folsyra) och jag tror faktiskt att de har hjälpt till att hålla mitt humör uppe! Jag är ju trött men inte speciellt deppig...som tur är! ;)

Ikväll tänkte jag ta hand om mig själv! Det lät väldigt högtidligt och så vidare högtidligt är det inte; jag tänkte plocka och färga mina ögonbryn och så måla mina tånaglar! That´s it! :)

De senaste 10 dagarna har jag i snitt haft 5 besökare per dag här på min blogg!! :) Åh, så glad jag blev när jag insåg det! Jag hoppas bara att ni orkar följa med mig ända fram till mitt mål; att bli mamma! Denna bloggen handlar ju trots allt bara om mig...;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: sandra

Klart man är med!!! Nu blir du inte av med mig så lätt..;-) Ha en jätterolig fredag!! Hoppas du får hångla lite... :-)

2011-01-28 @ 12:09:44
Postat av: Lisa

JAG HAR UPPDATERAT MIN BLOGG, TVÅ GÅNGER!! Jag känner redan att jag behöver vår. Känner mig sjukt hängig och gnällig. 10 grader och sol hade varit helt underbart. Men det lär nog dröja, tyvärr...

2011-01-28 @ 15:44:33
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0