Typiskt...

Det var fel på den som jag använde ikväll också...nu börjar det faktiskt bli lite panik i kroppen eftersom det imorgon är dag 12 i menscykeln och det är oftast då man har ägglossning...jag får nog kissa i en burk imorgon och köra iväg med en gång och köpa ett nytt paket ägglossningstest...så himla irriterande! :(

Jag mailade till Storkkliniken innan och efterfrågade listan över donatorer. Jag har inte kollat mina mail sen dess så jag vet inte om jag har fått svar, jag får kolla det imorgon.

Nu ska jag gå och lägga mig i mina Lexington-lakan som jag fick i födelsedagspresent av Stina, Malin och Sandra med respektive! Då kan ju resten av året bara bli bra! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaha, kan man då liksom reklamera de testerna? Det borde man ju kunna göra men kul att stå på apoteket och förklara att de inte fungerade...

2011-01-09 @ 10:44:19
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0