Funderingarna fortsätter...

...och då menar jag funderingarna på en pappa till min bebis. Det är dock inte så att jag sitter och funderar på hur jag ska ta upp det med killen i min närhet utan det är mest i generella drag...typ... Jag har ju kommit fram till att det mest finns fördelar med att skaffa barn på egen hand. Ta tex julafton; julen är min absoluta favorithögtid och julafton är ju helt uuuuunderbar! Jag älskar allt som har med julen att göra! Skulle jag skaffa barn med någon (tex en kompis) så hade jag bara fått fira jul med mitt barn VARANNAT ÅR!! Hemska tanke!! Men å andra sidan har jag även kommit på att alla de här fördelarna med att skaffa barn på egen hand är väldigt egoistiska...det är ju egoistiskt att skaffa barn över lag men jag tänker enbart på mig själv när jag sitter och funderar på om jag kanske hade kunnat skaffa barn med en kompis...mitt barn hade ju haft en pappa och en närvararande och kärleksfull pappa också för den delen. (Eftersom jag i mina funderingar naturligtvis skaffar barn med en man som VILL ha barn!) Ja, ja, detta lär jag fundera på ett tag till kan jag berätta innan jag släpper det. Jag fungerar så helt enkelt. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Det är bra att fundera. Någon gång kommer man på det =)



Hoppas semestern är fortsatt finfin!



Kram!!

2011-07-30 @ 18:09:20
Postat av: Lisa

Du hade inte firat jul med ditt barn vartannat år. Du hade ju naturligtvis följt med barnet till pappan och hans familj. Däremot så hade du firat med mamma och pappa vartannat men jag tror att du hade stått ut med det för ditt barns skull ;)

2011-08-24 @ 22:03:34
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0