Gynbesök

Så har jag då varit hos min gynekolog igen och fått göra en ny vattenundersökning av mina äggledare. Inget nytt under solen; allt såg bra ut! :) Men det visste jag ju redan om. Jag berättade för honom att jag tänkte hoppa över denna månaden men att jag kontaktar honom igen när det är dags sen i augusti. Han berättade då att han har semester från och med nästa vecka i fyra veckor (precis som jag!). Men jag har räknat ut på ett ungefär att jag kommer att ha ägglossning i v 32, den veckan jag börjar jobba igen...nu har vi konferens onsdag och torsdag så just de dagarna funkar det INTE...så håll gärna en tumme eller två för att det blir ägglossning på fredagen! :)

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: vemvet

Naturligtvis!! Massa tumhållande från östkusten

2011-07-04 @ 20:08:53
Postat av: Lisa

Håller tummarna :)

2011-07-05 @ 11:35:09
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0