Det spänner...

Idag känner jag att jag är gravid!! Sen får alla runt omkring som "inte vill ta ut något i förskott" eller "ha inte för höga förhoppningar" säga vad de vill; jag är gravid!!! :) Idag har jag haft mensvärk fast inte en sådan där molande utan det känns mer som om det spänner. Tyvärr så hade jag min kamera i bilen och jag orkade inte gå ner och hämta den men jag var iväg och köpte jättemycket godis innan; 2 dubbelsnickers, 3 fruktmentos och 3 toblerone - för endast 30 kr!!! Jag har inte ens ätit hälften men jag mår redan lite illa...inte för att jag kommer att sluta äta för det! :S Jag är alltså gravid...det känns helt overkligt...jag är väldigt sugen på att göra testet redan nu men det kan ju bli att det inte visar ett skit även om jag nu är gravid eftersom det är så tidigt...så då är det ju helt onödigt.

Nä, nu ska jag göra...så lite som möjligt...jag behöver städa men jag orkar inte. Jag får vila lite först.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

=)

2011-06-21 @ 20:55:39
Postat av: Lisa

Oj då, var köper man så billigt godis? Låter lite olagligt :D Det där extra godissuget måste ju bero på att du är gravid :)

2011-06-23 @ 17:55:17
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0