"Du är gravid!"

Det blev en dejt med Åsa igår; först satt vi hemma hos henne och pratade men efter 3 timmar så kände vi att vi var hungriga så det blev en runda ner till Lilla Torg. Tyvärr var inte tjejen på Mello som serverade alkoholfri GT förra gången så nu fick jag 7 up i ett vattenglas - det såg ut som en gigantisk GT!!! :( Ingen serverar sådana GT!! Så jag fick lite kommentarer runt det av de andra som också var där...ja, ja, ingen frågade efter smakprov, som tur var. 

Jag har ju berättat om min underbara panna jag ligger inne med för tillfället; den är helt knottrig och det är ÄCKLIGT!! Sen har jag fått 4 plitor som på mitt ena nyckelben som kliar något fruktansvärt! De blir som myggbet; man kliar och och kliar och det går inte att sluta. Till slut så svider det när man kliar men man måste ändå fortsätta klia. Så känns det, jag vet inte vad det är. De sitter väldigt nära varandra så det ser nästan ut som en stor plita. Jag har aldrig haft vare sig värmeutslag eller soleksem men det kan vara något sånt...kanske... Sen igår så låg jag i en mycket konstig vinkel med mitt ben - jag kommer inte att gå in närmre på varför - och efter en stund så kände jag att mitt knä hade somnat!!!!! Det har ALDRIG hänt förr!! En bit nedanför knäet och sen en bit upp på låret - det kändes verkligen superkonstigt. Men i alla fall så berättade jag först för Åsa om pannan och då sa hon; det är för att du är gravid, Anna! Sen visade jag de här plitorna som kliar och sen när vi satt och åt så berättade jag om mitt sovande knä och då sa hon; det är för att du gravid, Anna! För en sekund satt jag och tänkte; wow! Det har jag aldrig hört förr... Sen förstod jag att hon bara skämtade och sa hon; det här är tredje saken nu som du inte har råkat ut för förr (tja, pannan kan ha sett ut så i högstadiet...) och det måste ju bero på att du är gravid...;) Vi fick oss ett härligt skratt i alla fall! :) Det lät så roligt; ditt knä somnade och det beror på att du är gravid...typ...

Det ser ut att vara bra väder för fika! Mamma annonserar för första gången för sitt kafé så nu hoppas vi på anstormning! :)

Puss & Kram
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker det låter som myggbett!

2011-06-23 @ 17:48:59
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vidaradina

Great site!!!

2011-10-24 @ 08:16:28
URL: http://vidaradina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0