En liten paus?

Jag har bestämt mig för att hoppa över insemination nu i juli. Det innebär att jag antagligen även kommer att ta en liten paus med bloggen. Även om bloggen handlar om vägen till bebisen så känns det konstigt att bara skriva om vad jag sysslar med om dagarna när det inte alls kommer att handla något om insemination, symptom eller gynbesök. ;) Jag hoppas att ni har överseende med det och att ni återkommer när det är dags igen i augusti!

Tills dess så får ni ha det så bra, ha en underbar sommar och semester (för er som tänker ha det!) och ta hand om er! Jag kommer naturligtvis ändå att fortsätta följa de bloggarna som jag följer nu!

Puss & Kram!

PS Nu fick jag genast lite ångest över att inte skriva på ett tag...;) Jag ska ju till min underbara gynekolog på måndag så något litet inlägg då och då lär det bli ändå. :) Snacka om cliffhanger!! ;)

Kommentarer
Postat av: Valborg

Hej Anna!



Tror inte jag skrivit något här förut, eller har jag det? Förvirring är mitt mellannamn..



Tycker du gör helt rätt som pausar. Det gör jag själv just nu och det är enormt skönt faktiskt och har ingenting med vår barnlängtan att göra. Däremot är det så enormt påfrestande med försöken att själen måste vila lite ibland.



Kanske ses vi i Köpenhamn i augusti? :-)

2011-06-28 @ 21:44:51
URL: http://www.bebisfron.wordpress.com
Postat av: vemvet

Tycker du gör alldeles rätt! Skönt att få "ta ledigt" över sommaren och bara njuta av sol, vin, kompisar och ledighet! Du kommer vara så utvilad och i form till försöket i augusti!



Kram!

2011-06-29 @ 08:02:53
Postat av: På väg med Storken

Ibland behöver man en paus och jag kan känna att man behöver göra saker som får en att må bra för att orka (och för att lyckas);).

Ha en trevlig sommar (oavsett vad du bestämmer dig för)

2011-06-29 @ 19:51:14
URL: http://pavagmedstorken.blogspot.com
Postat av: Lisa

Yes, utvilad till augusti tycker jag låter bra :)

2011-07-05 @ 11:34:01
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0