Examen!

Idag tar min lillasyster Lisa examen! Så nu är hon utbildad socionom och hon tänker sticka till London till hösten och jobba...kul för henne...;Så jag, mamma och pappa har precis varit i kyrkan - de hade avslutningen där. Jag har aldrig varit i S:t Johannes kyrka här i Malmö men den var väldigt fin och välbevarad. Egentligen skulle vi ha gått på restaurang ikväll men det blir inget med det idag. Kaféet öppnar ju imorgon så det får läggas lite krut på det istället. Men det verkar som om det blir middag någonstans på måndag istället. Det är ju Sveriges Nationaldag och röd dag då så vi är lediga allihopa - även mamma och pappa! ;)

Jag mailde förresten StorkKliniken och berättade att min gynekolog inte ville att jag skulle ta hormoner utan att jag ska dit på tisdag. Jag fick svar på det där de skrev att det var jättebra att min gynekolog räknar ut när jag ska ha ägglossning nästa gång så det var ju skönt att de har den inställningen.

Nä, lite reseräkningen på det och sen får jag packa om väskan och sen köra till Hylteberga. Det lär bli en sen kväll...och sen imorgon hoppas jag att vi får fullt upp! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Hoppas ni får en lyckad premiär imorgon!!

2011-06-01 @ 18:52:52
Postat av: Anna

Tack!! :)

2011-06-02 @ 08:30:04
Postat av: Lisa

För jag har tagit examen, fy fan vad jag är bra!!

2011-06-13 @ 15:38:40
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0