Fågelbo :(

Idag när jag kom hem så hade de jäkla duvorna minsann hunnit bygga ett bo!!! Inte helt klart alltså men grunden var satt och sen hade det nog gått jäkligt snabbt! Så jag fick ju slänga skiten - jag känner mig lite som en sur, gammal kärring som sitter inomhus och tycker att grannbarnen för ett jäkla väsen utanför...men just i detta fallet så får jag vara en surkärring i så fall för jag vill under inga som helst omständigheter ha ett fågelbo full med duvungar på min balkong!!

Maten är på spisen - nu ska det få puttra på svaaaaag värme tills mina gäster kommer runt kl 18. Det var längesen jag var så här nöjd med något som jag ska bjuda på. Jag är ingen gourmet precis. Jag letar efter en man som äääälskar att laga mat! Och mig...;) Alltså inte att tillaga...tja, ni fattar...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är det med dig och duvor? Var det inte duvor som byggde bo i din cykelkorg också? Det kanske är ett väldigt tätt duvhäng runt din lägenhet!

2011-06-14 @ 18:12:23
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Vi fattar =)

2011-06-14 @ 21:21:42
Postat av: Anna

Hahaha! Jo, Liset - det har du helt rätt i...det boet hade jag glömt bort. Här är ju väldigt mycket träd och annat grönt där jag bor så fåglarna verkar trivas här...tyvärr...:(

2011-06-14 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0