Finnar...igen!

Min panna är full av finnar! Det är inte alls speciellt trevligt. Tur i oturen så är där många men de är små så med smink på syns de inte speciellt mycket. Jag känner de dock när jag tvättar mig och smörjer in ansiktet. Men med tanke på vad jag har ätit den senaste tiden så är det kanske inte så konstigt...jag får helt enkelt skylla mig själv!

Jag provade maten igår och fast det, enl David, blir ännu godare dagen efter så var det jäkligt gott!! Med tanke på hur mycket vitlök jag har i så vet jag inte riktigt hur jag luktar idag...:S Men jag ser fram emot att bjuda på rätten lite senare idag till tjejerna. :)

Nu blir det till att jobbe! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag började mitt nya liv idag. Morgonpromenad, bullhalva till dika och bakad potatis till lunch. Sen kom jag hem och då var det pizza till middag :( Dessutom hade mamma och pappa redan beställt till mig :(

2011-06-14 @ 18:10:10
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0