Glädjande sms!

Jag fick ett sms från VemVet (som var med i Köpenhamn nu sist) där hon skrev att hennes graviditetstest var positivt! :) Jag kan skriva det här nu eftersom hon har skrivit det på sin egen blogg. Jag kan även helt ärligt säga att jag blev jätteglad när jag läste smset. Det känns väldigt skönt att jag, i min egen förtvivlan över mitt negativa resultat, kan glädjas åt någon annans graviditet. Speciellt med tanke på att vi blev inseminerade nästan samtidigt. Det ska bli väldigt spännande att följa hennes graviditet. :) 

Stort grattis till dig, VemVet!!! :)

Puss & Kram 


Kommentarer
Postat av: vemvet

Tack gumman =)



Jag räknar kallt med att få sällskap av dig nästa månad!



Kram!

2011-06-27 @ 08:12:10
Postat av: Stina

Ja, Anna, du gläds alltid åt andra på ett genuint sätt, vilket jag tycker är fantastiskt (har glömt nämna den egenskapen när vi pratat om våra personligeheter :-)!)! I detta läge är det än mer imponerande! KRAM!!

2011-06-29 @ 15:59:42
Postat av: Anna

Tack för de orden, söta Stina! <3

2011-06-29 @ 18:28:01
Postat av: Lisa

Ja, grattis till vemvet. Snart är det din tur, Anna :)

2011-07-05 @ 11:20:54
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Singelbloggaren

Det är så fint att ni kämpade ihop!

2014-01-26 @ 20:05:01
URL: http://singelblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0