Heeeelg!! :)

Nu är det freeeeedag och snart har en hel vecka gått sen inseminationen och det är ju helt sjukt hur långsamt tiden har gått!! Lillasyster Emma sa faktiskt samma sak igår; hon trodde att det var dags för graviditetstestet imorgon. ;) Jag går ju och känner efter för att se om jag kan märka om jag är gravid...men jag går på Louises graviditetssymptom; nada!! Hon kände knappt av att hon var gravid fast de hade varit på ultraljud...så jag tänker att jag har det likadant! :) Sen vet jag ju inte riktigt vad jag ska leta efter...jag har hört att man kan bli extremt kissig men det är jag inte alls och att man kan bli trött men det tycker jag inte heller att jag är...men jag vill inte leta efter information på nätet heller för då kanske jag misströstar istället eftersom jag kanske inte har de symptomen. Jag vet tex inte om det är bra eller dåligt att fortfarande ha flytningar (mina verkar vara borta för denna gången) eller om det är positivt eller negativt att ha mensvärk (jag känner inte direkt av det längre)...tja, jag kan grubbla på i evigheter om detta men jag ska försöka att inte göra det...lättare sagt än gjort! ;)

Jag och Åsa har pratat lite om AW idag men vädret är inte så roligt. :( Men AW kan man ju ha i alla väder! ;) Jag smsade henne för en halvtimme sen men hon har inte hört av sig än...jag hade i och för sig kunnat tänka mig att spendera kvällen på soffan; jag kom inte i säng i tid igår så jag är lite trött. Jag har hunnit med en power nap på soffan men min soffa är så skön så en helkväll på den är faktiskt aldrig fel. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

=) Jag var faktiskt på AW igår, fast inne och med en sån värmesvamp... Men AW i sol ÄR bättre.



Jag ska göra som du nu och inte surfa runt en massa. Ska ta ledigt från Familjeliv en hel vecka!



Ha en grym helg!

Kram!

2011-06-18 @ 08:25:44
Postat av: Emma

Jag kände inte heller nåt när jag väntade på att testa. Det kom först senare i form av illamående. Inga spända bröst eller så. Så se till att veckan går snabbt istället ;)

Puss och kram <3

2011-06-18 @ 09:34:56
Postat av: Lisa

Jag har hört en barnmorska berätta att om man inte har känt av något i månad tre så lider man av en typ av förträgning... men du lär ju veta på lördag :)

2011-06-23 @ 17:45:24
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0