Jag har ägglossning!!! :)

Äntligen!!! :) Jag och David lunchade och istället för att ta kaffe/te på stället så körde vi hem till Helén och tog det hos henne istället. När jag kom dit så gick jag raka vägen till toaletten och kissade på testet. Det var positivt!!! Jag blev så himla glad!! Så jag ringde till StorkKliniken och fick en tid imorgon 12.45. :) Alltså, nu jäklar!!! ;) Jag hade egentligen bokat in något imorgon men efter besöket hos gynekologen i tisdags så avbokade jag det inplanerade. Och det var ju en jäkla tur. :) När vi satt hos Helén så kände jag helt plötsligt att jag blev nervös! Det har släppt nu men ändå. Jag har även varit på dåligt humör idag men det är som bortblåst! :)

Håll tummarna nu, kära bloggläsare!!! :) Eller inte nu kanske...12.45 imorgon!! ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Dina

Jag håller tummarna nu.

2011-06-10 @ 16:50:10
URL: http://dinasthlm.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Weeiii, vad roligt :)

2011-06-13 @ 16:02:05
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0