Kalas

Idag ska Filippa ha kalas i Hylteberga för 9 av sina tjejkompisar. Naturligtvis ska moster Anna hjälpa till! :) Även moster Lisa har blivit tillfrågad så jag tror att hon också ska hjälpa till. Eftersom de ska vara utomhus så är vi ganska beroende av fint väder och det är ju inget vi kan klaga på! Solen fortsätter att skina från en klarblå himmel!! Igår blev en lugn kväll i soffan så kl är halv 10 nu men jag är redan klar för avfärd. Jag ska bara lämna tillbaka filmen som jag hyrde igår.

Det är underbart att vara långledig. Fast jag ser fram emot tisdagen nu...det har inte så mycket med själva jobbet att göra (även om jag älskar mitt jobb!!) utan mest med det faktum att min gynekolog ska berätta för mig när jag har ägglossning nästa gång. Det ska bli intressant och se hur det fungerar liksom... Vi kör väl på en mars-bebis istället då! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, gud vad fint väder det var!!

2011-06-13 @ 15:45:18
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0