Mailsvar

Idag fick jag svar från StorkKliniken. Jag mailde ju dem igår och dels berättade om min äggblåsa och dels frågade jag om jag skulle fortsätta med ägglossningsstickorna. Det tyckte de att jag skulle göra. så nu har jag funderat lite; eftersom jag nu vet att jag kommer att ha ägglossning på antingen fredag eller lördag så kommer jag att göra fler än 2 test om dagen! Nu måste det ju gå minst 4 timmar mellan testen (eftersom man inte ska ha kissat på 4 timmar innan man gör det) så jag kan ju inte göra hur många som helst men i alla fall 3 st...en på morgonen, en till lunch och en på kvällen. Neeeeeej!!! Nu kom jag på att jag ska på AW på fredag!!! Fasiken också...jag kommer alltså att köra en nykter AW med lite hjälp från David, Helén och Josefine men när ska jag då kissa på en sticka? Jag får göra det när jag kommer hem, förresten...ja, det får jag göra! Allt ordnar sig på ett sätt eller ett annat! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Ja, det ordnar sig =) För mig hjälper det ju inte att kissa fler gånger. Eftersom jag ändå har så lång resa att kör jag vid lunch hinner jag ändå inte dit samma dag. Lycka till!

2011-06-09 @ 07:14:38
Postat av: Lisa

Du kunde väl ta med dig ett test och ha i väskan, eller?!

2011-06-13 @ 15:56:02
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0