Meh!! :(

2 saker; förra tisdagen när jag tvättade så lämnade jag kvar ett underlakan i mangeln (ja, jag manglar mina lakan!! Det är uuuuuunderbart att lägga sig i nytvättade manglade lakan!! Det är inte många som gör det men jag gör det och jag står för det!! ;)) över natten. Jag glömde helt bort det sen på morgonen dagen efter. Jag har faktiskt glömt bort det ända tills imorse! Oooops! Men eftersom jag ändå har tvättid nu så gick jag inte ner imorse. Nu kommer jag precis från tvättstugan och gissa vad?! Lakanet är borta!! :( Dels så känner jag att jag får skylla mig själv som har lämnat det där nere en hel vecka men dels så blir jag förbannad eftersom någon har tagit något från tvättstugan som de uppenbarligen inte hade med sig ner!! Jag kommer att lägga en liten lapp - en vänlig lapp utan svordomar och förbannelser! ;) Det är ett kanonlakan också - naturligtvis! Jäkla skit...

Sen är där duvor som försöker bygga bo på min balkong!!! Jag HATAR duvor!!! De är så jäkla äckliga!! I det hörnet där de försöker bygga bo har jag dels satt en sopkvast med tillhörande sopskyffel och dels två olika påsar som jag tänkte skulle flaxa i vinden och skrämma bort dem...men icke, sa Nicke! :( Jag hör ju dem ute på balkongen titt som tätt och när jag kom hem så gick jag ut på balkongen. Eller nej, det gjorde jag inte - jag öppnade bara dörren och då har de försökt bygga bo PÅ påsarna!! Påsarna har de liksom tryckt ner i hörnet och sen försökt bygga vidare. Jag vet inte hur många pinnar och grenar jag har plockat bort därifrån i omgångar - att de inte lär sig?! Men de fortsätter bara - jag kommer dock INTE att ge mig!!! Örk, vad de är äckliga!!! De blir liksom tuffare och tuffare - nu när jag öppnar dörren så flaxar de till och sätter sig på balkongräcket istället och väntar på att jag ska gå in igen och lämna dem i fred! Glöm det!! De ska ICKE bygga bo på min balkong!!

Det var minsann skönt att få skriva av sig! ;) Jag har fått receptet av David nu och ska sticka iväg och handla. Sen ska jag sätta igång med middagen till imorgon. Jag kan tyvärr inte säga vad det är eftersom i alla fall Stina och Sandra är inne och läser bloggen regelbundet...så jag får återkomma med det!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: vemvet

Hehe, hoppas resten av veckan blir bättre!



Kram

2011-06-13 @ 19:31:37
Postat av: Stina

Haha, jaha, det var ju synd! Ses imorgon :-)!! KRAM

2011-06-13 @ 19:49:14
Postat av: Lisa

Örk för duvor och dumma grannar :( Ja, du får nog sätta upp en arg lapp... Haha, kom och tänka på Johan Glans arga lapp...haha...

2011-06-14 @ 18:07:55
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0