Middag - igen! :)

Ikväll är det återigen dags för lite middag ute med tjejkompisar. Det är Vivi, Jenny M och en gemensam tjejkompis till oss som ska träffas. Det ska bli väldigt trevligt. :)

Min panna är fortfarande helt knottrig och jag tycker inte alls att det känns bra. Men jag inbillar mig att det är på grund av hormoner eftersom jag är gravid!! Tjohooo!! :) Tja, det är ju lite tidigt att säga så eftersom jag inte ska göra testet förrän NÄSTA LÖRDAG!! Det är ju huuuuur lång tid kvar som helst! Jag har känt lite mensvärk men det gör jag inte längre...jag vet inte alls om det är bra eller dåligt. Jag har fortfarande flytningar (sorry!!)...jag känner verkligen efter men jag tycker inte att jag känner något alls! Aaaargh!! Det är så frustrerande emellanåt... Jag tror att jag går och köper mig en glass och försöker att släppa tankarna på detta en liten stund.

Ha en trevlig kväll!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Jag har hört att många som väntar flickor får väldigt dålig hy;)

2011-06-16 @ 18:11:04
Postat av: Anna

Du vet alltid vad du ska säga för att boosta mina bebistankar!! :) Tack för det!!!



2011-06-16 @ 18:19:44
Postat av: vemvet

=) Säger bara sanningen!



Kramkram

2011-06-16 @ 20:16:58
Postat av: Lisa

Ja, den dåliga hyn är Klaras fel!!

2011-06-23 @ 17:41:50
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0