Mina nerver :(

Det blir ett snabbt och kort inlägg så här på morgonen; nu har jag ont i magen inför mitt beslut att hoppa över en månad...gör jag rätt?! Mina stackars nerver ligger för tillfället utanför kroppen och dallrar. Jag behöver ju inte bestämma mig NU - jag kommer ju inte ha ägglossning förrän tidigast i slutet av nästa vecka så jag har till dess att känna mig för. Det känns lite som om jag fuskar...eller gör någon väldigt, väldigt besviken. I vilket fall som helst så är det ingen trevlig känsla jag ligger inne med för tillfället. Känns de så illa ska jag naturligtvis inte göra det, det förstår jag!! Så därför är det skönt att jag faktiskt inte behöver ta det beslutet riktigt än.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Dina

Oavsett vilket beslut så blir det bra.



Det ska kännas rätt när man åker och inseminerar sig för då mår kroppen som bäst.



Du måste även kunna njuta av din semester för du har bara semester 1 gång per år.

2011-06-28 @ 10:02:30
URL: http://dinasthlm.blogspot.com/
Postat av: vemvet

Du kanske inte fick mitt inlägg på ditt förra inlägg? Men jag förstår verkligen om du hoppar över en månad, man behöver vila från krav, förväntan, väntan och allt annat ibland. Det finns väl inget bättre tillfälle än under semestern! Det blir bra det här, hur du än gör!



Kraaaam

2011-06-28 @ 14:19:54
Postat av: Anna

Tack! Det känns alltid bättre när det är fler som håller med mig...;) (Jag hade fått din kommentar, Vemvet, jag hade bara missat det...)

2011-06-28 @ 14:35:01
Postat av: Lisa

Nästa gång du har semester så kommer du ha en bebis, dvs inte en lugn stund!

2011-07-05 @ 11:31:00
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag menar "semester"!!

2011-07-05 @ 11:31:42
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0