Café

Jag är så TRÖTT!!! Jag sitter i min soffa och är helt färdig...jag kommer att stanna kvar här tills det är dags att gå och lägga mig...vilket blir snart. ;) Mamma annonserade denna helgen för första gången för sitt café och det gjorde susen! Kunderna kom dock inte jämnt fördelat på dagen (öppet mellan 11 och 17) utan naturligtvis så kom de mer eller mindre samtidigt. På lördagen var det lite jämnare fördelat och sen var där inte lika mycket folk som på söndagen. Idag hade vi dubbelt så många som igår men nästan alla kom mellan 14 och 15.30 - det var körigt. Mamma sa sen när vi satt och åt att jag hade haft väldigt rosiga kinder. ;) Mamma fixade i köket (med maten), Emma bakade och fixade latte, Lisa fixade med disken och jag stod och tog emot kunderna och deras beställningar; ett vinnande samarbete! :)

Mormor Agnes´Chokladtårta

Mormor Agnes´Chokladtårta som mamma har bakat. Jag har inte smakat den själv, tyvärr, men den fick väldigt mycket beröm av de som åt av den.

Jag har haft så mycket att göra så jag har inte haft tid att tänka och känna efter! :) Det är just nu enbart positivt, måste jag säga. Men det gör också att jag just nu sitter och tänker att "jaha, eftersom jag inte känner något så har ägget inte satt sig heller..." Det är väl märkligt att jag inte bara kan låta det vara!!?!! Emma hade inte heller känt något innan hon hade gjort ett graviditetstest! Men just nu har jag en tendens att bara "lyssna" på dem som har känt en maaaaassa DIREKT!!!! Nu kände jag nog lite mensvärk...:S Jag vet ju inte ens om det är bra eller dåligt så jag vet inte varför jag känner efter!!?? :( En hel vecka kvar!!!

Nä, nu blir det TV och soffa resten av kvällen.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: vemvet

=) Känner igen mig så, men har hållit mig borta från familjeliv och då funkar det bättre. Jag tror skarpt på plitorna!

2011-06-20 @ 07:57:18
Postat av: Lisa

Ja, vilket team vi var. Det är väl bara att tuta och köra igen :)

2011-06-23 @ 17:51:20
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0