Omslag?

Nej, inget omslag än...de andra gångerna har jag ju haft omslag på testen på kvällen så jag tror att det kommer att komma ikväll. :) Det här är extremt spännande!! ;) Jag kan inte komma ihåg när jag tyckte att det var så här spännande sist att kissa på testen! Eller, de 2 första gångerna var det ju också spännade men sen dess har jag mest tyckt att det har varit jäkligt drygt, men då har jag ju också hållt på i flera dagar. Jag gjorde ett ägglossningstest första gången igår middag och denna gången vet jag att det kommer en glad gubbe på testen idag eller imorgon. :) Då är det en helt annan sak.

Igårkväll var jag på Ingelsta Kalkons butik i Västra Hamnen här i Malmö, de hade VIP-kväll och jag eftersom vi har samarbete med dem så var jag där och berättade lite om vårt företag och historien bakom. Det var kul och det gick jäkligt bra faktiskt. Jag har aldrig haft problem med att prata inför folk...tvärtom faktiskt! Ju mer fokus på mig desto bättre! ;) Hahaha!!

Nu är det dags att bege sig hemifrån - lite jobb innan kvällens AW! Då lär det blir en tripp till StorkKliniken imorgon! Nice!! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Weee!! Jag hoppas på omslag tills imorgon jag med då! Har haft lite känningar idag och tyckte testet var lite starkare än igår... Håller tummarna!

2011-06-10 @ 08:48:54
Postat av: Lisa

Omslag? Vad menas med det? Jag visste inte ens om att de hade ett ställe i Västra Hamnen. Får kanske bege mig dit en dag :)

2011-06-13 @ 16:01:08
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0