Parkhäng

Idag har jag inte gjort speciellt mycket...det blev en liten runda till Kungsparken. Där åt jag glass i stora lass...eller en Piggelin i alla fall...;) Sen la jag mig på en filt och läste ur min bok som jag hade släpat med mig. Jag tycker nästan att det är roligare dock att titta på folk så det blev mest det... När klockan var 17 så bänkade jag mig framför TVn med pizza och en film. Jag vill knappt berätta det - det var fortfarande kanonfint väder ute! Men jag gillar min soffa - oavsett väder! ;)

Jag har en fullspäckad vecka framför mig; imorgon ska jag laga en rätt som jag ska bjuda Malin, Stina och Sandra på på tisdag. Det är Davids recept och enligt honom så blir den bara bättre om man bjuder på den dagen efter den är gjord. Så det ska jag göra imorgon plus att jag har tvättid. Sen på tisdag så kommer då tjejerna. På onsdag har jag och Louise bestämt att vi ska träffas. Det ska bli kul att träffa Pluttis igen och se om han har vuxit så mycket som jag tror att hans mamma tycker att han har gjort...;) Det ska bli väldigt kul att träffa Louise också. Vi har inte haft så jättemycket kontakt sen Pluttis kom - jag klagar absolut inte!! Det är fullt acceptabelt att det tar tid med en liten bebis men jag är inte van vid att inte kunna prata med Louise mer eller mindre precis när jag vill och behöver...så jag ser fram emot onsdag. På torsdag ska jag ut och äta med Jenny, Vivi och en till tjej. Sen är det helg! Phu, jag hoppas att tiden går så fort så att jag inte tänker på att de två veckorna går lååååångsamt! ;)

Det har varit många besökare på bloggen denna helgen - jag blir så himla glad!! :) Jag hoppas att ni alla, som Vivi uttryckte det, "tänker fertila tankar" till mig. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och då är inte en av besökarna jag eftersom jag har jobbat och varit i en slags dimma! Förstår att det känns som att två veckor är lång tid men det är ju bra att du har så mycket planerat. Tiden kommer att gå jättefort :)

2011-06-13 @ 16:10:25
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0