Sällskap till StorkKlinik! :)

Imorgon åker jag inte ensam till Köpenhamn! Eller jo, det gör jag...jag har inget sällskap på resan dit men väl där kommer jag att möta upp min Stockholmsinseminationskompis! Phu, långt ord det där...annars kan jag ju alltid kalla henne Vemvet eftersom det är så hon benämner sig själv när hon bloggar och kommenterar här på min blogg. Det ska bli väldigt trevligt att träffa henne! Så jag sitter just nu och kollar tågtidtabeller. Hon är inne halv 12 så jag tänkte ta ett tåg så jag också är inne då någongång...undrar om hon kommer till Centralstationen? Jo, det borde hon ju göra förresten...

Jag har nästan precis kommit hem från AW. Jag och Helén har turats om att beställa "GT" till mig; antingen ramlösa med citronbit i eller 7up med citronbit i. Vi hamnade på Mello där jag brukar vara med Åsa, Maria och det gänget. Tur i oturen så var där väldigt mycket ny personal så jag fick tag på den tjejen som hade hand om vårt bord och pratade med henne. Jag sa till henne att jag skulle beställa en GT men att jag inte ville dricka sprit och att de andra inte visste om det. Wow, sa hon då, får man säga grattis?! Nja, svarade jag, det är inte riktigt säkert än men jag vill inte chansa. Så hon fixade alkoholfria GT utan att höja på ögonbrynen! Det är fan service det! ;)

Nä, nu kommer jag nog att gå och lägga mig...jag vill vara utvilad till den stora dagen imorgon! ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Dina

Jag följer bådas bloggar och jag hoppas att ni båda blir gravida nu.

2011-06-11 @ 09:45:00
URL: http://dinasthlm.blogspot.com/
Postat av: Anna

Tack!! :) Det hoppas jag med!!

2011-06-11 @ 17:51:55
Postat av: Lisa

Gud vad roligt med sällskap och speciellt med en tjej som du har föllt och som jag föllt dig :)

2011-06-13 @ 16:03:58
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0