Sömn...eller inte!

Igår gick jag och la mig tjugo i tio - av ren tristess! :( Jag var så uttråkad!! Det tar emot att skriva det eftersom jag någonstans har läst att uttråkade människor inte är nyfikna eller kreativa människor...eller något sånt i alla fall. Men igår tror jag inte att jag hade kunnat uppskatta något alls. Det hade nog inte spelat någon som helst roll vad jag hade fått för förslag, jag hade nog inte tyckt att det hade varit roligt ändå. Eftersom jag gick och la mig så tidigt så hade jag önskat att jag nu hade kunnat skriva att jag vaknade helt utsövd - men icke, sa Nicke! En timme efter jag hade lagt mig så vaknade jag av jag fick ett sms och sen tog det ett tag innan jag somnade om. Jag har vaknat till vid ett flertal tillfällen och när klockan var 5 (!!!!) så kom jag på mig själv med att ligga och SJUNGA så då insåg jag att jag var för pigg för att somna om så då tog jag mitt täcke och en kudde och gick och la mig i soffan istället. Eftersom jag gillar att sova på min soffa så trodde jag faktiskt att jag skulle somna om där men det gjorde jag inte! :( Som tur är så har vi det väldigt lugnt på jobbet denna veckan, jag kommer väl att vandra runt som i en koma idag. Det får bli soffan när jag kommer hem istället. ;)

Jag känner ingenting av varken molande eller spänningsmensvärk...än...jag ser fram emot att känna av det dock. Igår kom lite tvivel smygande igen. Men det kunde jag faktiskt snabbt mota bort. Ååååh, det är bara onsdag idag...tiden kryyyyyyyyyper verkligen fram. Jag hade tom kunnat skippa midsommarafton bara för att kunna få göra mitt positiva test IDAG!!! :) 

Nä, nu ska jag borsta tänderna och bege mig hemifrån. Ha en härlig onsdag! Jag ska minsann få mysa lite med Louise och Pluttis idag! <3 På tal om bebismys så somnade Hannes i min famn i söndags! Han är ju i och för sig ingen bebis men det är så himla mysigt!!! Han låg hos sin mamma först men han är ganska tung och jag såg att Emma grimaserade lite så jag frågade honom om han inte skulle komma till moster Anna istället. Då nickade han och kom till mig istället! Det är helt fantastiskt att vara moster och jag älskar verkligen mina systerbarn - hur blir det då att bli mamma!?!? Jag läääääängtar!!!!! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

=) Det kommer vara tusen miljooner gånger BÄTTRE till och med! Du kommer bli en supermamma! Ser också fram emot ditt positiva gravtest!



Kraaam



...och tack för kommentaren på bloggen, jag lägger troligen inte ner den helt, det var inte så jag menade, utan skriver bara när jag känner "inspiration" och kan förmedla något annat än negativa tankar =)

2011-06-22 @ 09:01:33
Postat av: Lisa

Det måste betyda att jag är jättekreativ, jag är nämligen aldrig uttråkad... inte hemma iaf. Fast själv tror jag visserligen att det beror på lathet. Jag ÄLSLAR att inte ha något att göra. Då kan man kolla lite tv eller dvd, lyssna på musik... äta... Enda gången jag går och lägger mig tidigt är när jag äter enligt viktväktarna och inte har några points kvar att äta för ;)

2011-06-23 @ 18:00:03
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0