Sooool :)

Det är helt underbart väder idag - solen skiner från en molnfri himmel och jag ligger på min balkong och solar. :) Det är helt vindstilla på min balkong så det blir fruktansvärt varmt...så jag pausar lite...;)

Igår var det träning och idag har jag för jäklig träningsvärk - främst i mina lår men jag tror att det kommer att kännas även i magen så småningom... Efter träningen så träffades vi hemma hos en av tjejerna och åt sushi och drack vin. Det blev ganska mycket vin där hemma och sen fortsatte vi till Fagans och drack ännu mer vin där...jag mår inte så bra idag kan jag berätta! :( Jag brukar inte bli bakfull men idag är en sådan dag när jag har blivit det. Egentligen borde jag äta något men bara tanken på mat får mig att bli ännu mer bakfull...och tanken på vin får mig att vilja kräka! :(

Nä, nu får jag gå ut i solen en stund till...vi får väl se hur länge jag står ut denna gången. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, sol kan ju vara kul men nu har jag börjat fjälla så vill man kan man "dra av" hela min rygg... Inte så kul :( (Och jo, jag hade smörjt in mig!)

2011-06-13 @ 15:44:08
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0