Telefontid

Såja, nu har jag pratat med min gynekolog. Jag ringde imorse och bokade en telefontid och han ringde precis. Man har då 10% chans varje månad att bli gravid så enligt min gynekolog är det inget konstigt att jag inte har blivit gravid än...tråkigt, men inget konstigt! Han tyckte att vi skulle fortsätta mäta folliklarna för att få mer exakt tid när jag har ägglossning. Jag frågade om vi inte kunde göra en till vattenundersökning av mina äggledare eftersom jag har hört att det kan ge positivt resultat. Han var lite tveksam till det och menade på att det har vi ju redan gjort. Men eftersom jag tycker att det är längesen så fick jag en tid till det på måndag nästa vecka. "Om du så gärna vill göra det", som han uttryckte det. Då passar han samtidigt på att mäta när jag ändå är där.

Där har ni planerna inför nästa insemination! ;) Om en timme cirka ska jag träffa Alli. Vi tänkte sätta oss på Lilla Torg någonstans för lite mat och dryck. Det var längesen nu vi träffades. Det ska bli väldigt trevligt. Alli är en av få karlar i mitt liv som säger vad han tycker till mig utan att bry sig om om jag blir sur eller arg på honom - det är väldigt uppfriskande! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

låter uppfriskande =)



Skönt att du ändå får göra det du "vill" hos gyn! Bra gyn!

2011-06-27 @ 22:15:09
Postat av: Lisa

Ja, vad skönt med en gyn som lyssnar på en och inte bara motarbetar med ett "jag vet bäst" sätt...

2011-07-05 @ 11:22:37
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0