Tidig kväll.

Med tanke på min tidiga kväll OCH morgon så tycker jag att jag borde vara supertrött men det är jag inte alls! :) Märkligt. Jag håller på och packar till midsommar. Jag tänkte att jag kunde vara helt klar imorgon efter jobbet och köra med en gång. Mamma vill att jag kommer inom och skriver på griffeltavlorna (till kaféet alltså!) och sen tänkte jag även köra inom och snusa på Filippa och Hannes. De ska till Öland på semester och åker midsommardag. De ska inte vara borta riktigt en vecka men det är ändå alldeles för länge och för långt borta! :S Jag hade i och för sig själv tänkt att åka till Öland några dagar på min semester...

Idag blev det verkligen många inlägg!! De här två sista (ja, jag kommer inte att skriva fler inlägg idag!!) är ju ganska korta...jag gillar att läsa långa inlägg när jag läser andras bloggar men Emma gillar inte alls långa inlägg. Hon föredrar kortare så hon lär gilla min blogg för tillfället. ;) Men jag lär inte skriva så där jättemånga under helgen eftersom jag inte ska vara hemma och jag inte tar någon dator med mig. Ev ett litet mini-inlägg på midsommardag från min iPhone. :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar också långa inlägg :)

2011-06-23 @ 18:05:38
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0