Tvivel...(

Såja, nu kommer tviveln krypande...:( Jag vill bara gråta just nu! :( Idag när jag och Helén satt och lunchade så kände jag den där stickande/killande/brännande känslan i underlivet som jag får när jag ska ha mens. Det kändes bara i 2 sekunder men det spelar ingen roll - det kändes!!! :( Mina plitor i pannan börja försvinna, vilket jag naturligtvis är glad för eftersom jag tycker att de är så himla äckliga men ändå! Sen är jag galet sugen på choklad som i sin tur gör att jag får finnar i resten av ansiktet - dock inga i pannan...:( 

Så, nu har jag fått skriva av mig - nu ska jag återgå till att inte tänka...förutom positiva tankar; jag är gravid, jag är gravid, jag är gravid, jag är gravid, jag är gravid...tja, ni fattar! ;)

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: vemvet

När brukar du få mens? Känner du av det så tidigt? Är väl bara ÄL+9 idag va? Det kan inte varit ägget som satte sig då =) (graviiidgraviidgraaaaviid)

2011-06-20 @ 16:04:08
Postat av: Anna

Jag brukar få mens samma dag som jag tar testet...ibland redan kvällen innan. Men förra gången fick jag lite mens redan några dagar innan... Fast du har ju naturligtvis helt rätt, min kära Vemvet; det är "bara" ägget som har satt sig!!!! :)

2011-06-20 @ 16:25:05
Postat av: Lisa

POSITIVA TANKAR!! Jag är gravid, jag är gravid, jag är gravid...

2011-06-23 @ 17:52:41
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0