Aaaaaw, så glad jag blev! :)

Jag glömde ju berätta vad min underbara chef sa till mig i onsdags vid middagen. Jag försökte ju svamla bort barnpratet...jag tror det gick sådär...men i alla fall så sa min chef till mig; Anna, skaffa barn, var mamma-ledig - bara du kommer tillbaka till oss! Jag blev så himla glad när han sa det! Jag är fullt medveten om att jag har det absolut bästa jobbet någonsin och jobbar för det i särklass bästa företaget men det är ändå kul att få lite påminnelser om det lite då och då...;)

Nu har jag, lillasyster Lisa och pappa precis tittat på första säsongen av serien Dontow Abbey - 6 timmar!! Jag kan varmt rekommendera den, den är helt fantastiskt bra. Lisa berättade att de ska sätta igång snart och filma säsong 2. Fast det lär väl dröja tills den kommer till Sverige...:( Känner jag Lisa rätt så kommer hon dock att köpa hem den från England så fort den släpps på DVD där! ;) SVT visar den för tillfället...eller om de har visat hela säsongen förresten?

Det är i alla fall mys i Hylteberga ikväll. Jag var i Ystad innan idag så jag passade på att köra inom mamma och pappa på vägen hem...jag blir här i natt. I loooooooove being home at my parents place! Om någon har missat det...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

De sa på tv:n, i Sverige alltså, att Downton Abbey kommer tillbaka i höst! Men ja, då är jag ju i England!!

2011-03-28 @ 21:29:20
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0