Bakis...

Jag känner mig alltså lite lätt bakfull! Hur märkligt som helst med tanke på att jag inte drack en droppe alkohol igår!! Det kan ha att göra med att det röktes inomhus och rökning gör att man, eller i alla fall jag, känner sig mer bakfull dagen efter än om man, eller jag, inte röker. Fast jag kände redan när jag gick och la mig att jag inte mådde så bra. Jag somnar för det mesta på ryggen med händerna på magen. Inatt kunde jag inte ha händerna på magen eftersom det tryckte och kändes obehagligt - ungefär så som jag kan känna när jag ska somna och har fått i mig lite väl mycket alkohol! Ja, ja, jag mår ju ändå betydligt bättre än om jag hade druckit en massa vin! :)

Jag vet att detta kommer att låta jättekonstigt men jag kan sakna rökningen!:( Det är faktiskt lite tråkigt att inte röka när "alla andra gör det"...;) Hälsoaspekterna är ju naturligtvis enbart positiva!! Men det är inte det jag menar. Jag hoppas att det går över inom en snar framtid så att jag enbart känner att det är positivt att inte röka...eller tja, jag vet ju att det bara är positivt att vara icek-rökare men att jag inte saknar det i alla fall. Jag vill ju inte bli en rökare igen! 

Min mage står som en spärrballong! :( Det är ju naturligtvis för att jag har ägglossning men så här svullen var det längesen den var...kan eventuellt även ha lite att göra med det faktum att jag TRYCKTE I MIG en massa godis både fredag och lördag! ;) Men jag känner verkligen av att jag har ägglossning denna gången i alla fall.

Det var kanonväder igår men idag är det inte så roligt. Klockan är än så länge bara halv 10 på förmiddagen så det kan ju ändra sig i och för sig... I fredags köpte jag thaimat take away och det blev över så det har jag att se fram emot till lunch idag - jag älskar allt som har kokosmjölk och röd curry! Denna rätten har i och för sig grön curry så den är lite starkare men fortfarande väldigt gott! Kokosmjölk är ju tyvärr himla fett annars hade jag ätit det betydligt oftare...

Nej, om man skulle ta tag i denna söndagen?! Vi får väl se vad som händer. 

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Magen är ju naturligtvis spänd för att det ligger en liten snapphane i den. Trevlig söndag!

2011-03-13 @ 10:05:35
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0