Filmtajm

Jag har precis sett en film; The Swith - Pappa på burk med Jennifer Aniston och Jason Bateman. Det handlar om en kvinna som bestämmer sig för att bli mamma genom insemination. Den var lite rolig faktiskt - väldigt amerikansk med lyckligt slut och allt men en härlig söndagsfilm. I alla fall så bestämmer sig Kassie (Jennifer Aniston) att själv leta upp en donator. Bateman spelar hennes bästa kompis vid namn Wally, som naturligtvis är hemligt förälskad i Kassie. Hon hittar en kille som ställer upp som donator och sen har hon fest! Vi snackar hippie-fest där donatorn går in på toaletten och "donerar" sperma medan det är en fest utanför dörren. Mycket sprit på den festen! Och då snackar vi inte handsprit! ;) Självklart så blir Kassie gravid på första försöket - så himla overkligt! ;) Med tanke på att jag går genom samma sak fast på en klinik så satt jag och analyserade allt som hände - antagligen på ett helt annat sätt än om jag inte höll på med insemination! Tex var Wally så himla negativt inställd och då satt jag och tänkte; så taskigt av honom! Tur att inte någon av mina vänner reagerade så! Hahahaha! Sen satt jag och tänkte på stackars David - David får verkligen veta väldigt mycket om min kropp och hur den fungerar, hur den inte fungerar, hur jag skulle vilja att den fungerar samt alldeles för mycket om mina kroppsvätskor...:S Stackars David! ;)

Ja, ja, filmen var sådär men den var ändå lite rolig eftersom den handlade om att skaffa barn genom donator...fast på ett amerikanskt sätt med ett lyckligt slut...;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Är det en gammal film? Jag har aldrig hört talas om den! Ja, den får man kanske ta och se...

2011-03-28 @ 21:58:07
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0