Fortfarande ingen ägglossning...

...och jag tycker faktiskt att det är jättekonstigt!! Det är ju i och för sig "bara" dag 13...förra gången hade jag ägglossning på dag 13 men på första hade jag ägglossning dag 19! Det är ju synd att säga att jag har regelbunden mens...;) Ja, ja, jag vet ju att det kommer vilken dag som helst men jag hade helst sett att det hade varit NU!! Men då blir det tidigast insemination imorgon eftermiddag någon gång...hoppas, hoppas att jag har ägglossning imorgonbitti! 

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Innan jag började med mina p-piller för 100 år sedan känns det som så kunde jag säga vilken dag och tom under vilken lektion jag fick min mens. Synd att säga att det fungerar så nu...

2011-03-10 @ 10:02:39
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0