Hoppet är över för denna gången.

Jag vaknade kl 5...kvart över 5 gick jag upp och kissade på stickan. Det var negativt, no surprise! Sen gick jag tillbaka till sängen och låg och vred mig, kl 6 gick jag upp... Nu är jag faktiskt en positiv människa så jag tänker nu att "men då kan jag ju komma igång igen med träningen i två veckor!" "Jag kan dricka lite vin på lördag och slippa komma på hur jag ska göra på inflyttningsfesten för att inte dricka det vin som det kommer att bjudas på." Jag har även hunnit tänka på hormoner; alltså jag vill inte ha tvillingar!!! Jo, alltså det hade jag mycket väl kunnat tänka mig om jag hade haft mannen i mitt liv med mig på denna resan men nu är jag ensam och bara ett barn räcker mer än väl! Jag vet inte hur stor risken är att det blir mer än ett barn med hormoner. Jag vet inte hur mycket hormoner jag kommer att äta heller...om det blir hormoner över huvud taget... Hahahahaha! Nu undrar jag om jag blir en hormonkärring istället för en ägglossningskärring! ;) Hm, ägglossningstest ännu en omgång...:(  Ja, ja, det är ju för en god sak! :)

Men jag känner mig inte så ledsen i alla fall och det är ju skönt. Den där magkänslan har jag ju diskuterat innan om att jag inte har så nu kan jag ju verkligen säga att jag inte alls har den...uppenbarligen! Men jag har ju inte haft några direkta graviditetssymptom denna gången så jag har inte varit lika säker...

Nä, nu måste jag fixa klart här så jag kan komma ut och jobba.

Puas & Kram


Kommentarer
Postat av: Vemvet

Tråkigt! Även om du inte är så ledsen. Jag känner igen ditt "pepp-tänkande". Har själv ägnat mig åt det ganska mycket de här fem månaderna jag inte fått försöka ens...



Jag ska ju få spola äggledarna (iof efter ett utomkveds). Men jag vet att det står i Storks infoblad att det eventuellt är något man ska göra efter 3-4 gånger om det inte funkat. Ta upp det också med din gyn!



Ååååh... Jag ville ju också att du skulle vara gravid!!!

Kram!

2011-03-24 @ 08:08:16
Postat av: Lisa

Det känns som att jag har skrämt upp dig lite med det här med min klasskompis som fick trillingar. Men du ska vet att hon är två (tror jag) år äldre än min och detta var hennes första försök. Hon var kanske jättefertil utan att hon visste om det! Sen vet jag inte hur mycket hormonsprutor hon hade fått!

2011-03-28 @ 21:48:47
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0