Huvudvärk

Jag har haft en smygande huvudvärk på gång mer eller mindre hela dagen...:( Den vill inte riktigt "bryta ut" vilket i och för sig är ganska skönt...huvudvärk är ju inte så trevligt. Det känns som en spänningshuvudvärk...just nu är ju mitt liv himla spännande så det kan vara därför...;) Och den här spänningen håller på att ta kål på mig, kan jag berätta!!! Jag vill veta nuuuuuu!! Eller jag vet ju redan att jag är gravid men jag skulle ändå vilja göra det där testet...mest för att få det svart på vitt...så att säga...;)

Igårkväll följde jag med min syster Emma och hennes underbara barn till min faster och hennes man för en fika. Det var trevligt och så gick den kvällen lite snabbare. Ikväll har jag tvättid...det kommer nog inte att göra att denna kvällen går snabbare i och för sig! ;) Jag tänkte äta sparrissoppa ikväll (Keldas sparrissoppa är riktigt, riktigt god) men jag känner inte alls för det...jag vet inte vad jag ska äta istället...jag tänkte precis på sushi men det kan jag kanske inte alls äta förresten!!! Neeeej...det får bli något annat...jag vet inte vad bara...jag vet bara att jag inte är sugen på sparrissoppan.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, den där fikan har jag bara hört om genom andra. Vi får nog ta ett snack om den nästa gång vi hörs eller ses...

2011-03-28 @ 21:41:27
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0