I´ve got a feeling! :)

Oj, oj, oj, idag har det verkligen gått upp och ner - snabbt! Ena sekunden har jag känt menssmärtor och andra har jag haft en bra magkänsla! Just nu har jag en bra magkänsla att detta har gått vägen! De andra gångerna har jag fått lite, lite mens på kvällen innan jag har gjort graviditetstestet men denna gången är flytningarna mer klara - SÅ SOM DE OFTAST BLIR NÄR MAN ÄR GRAVID!!!!!!! Ja, jag är faktiskt på det klara med att jag är gravid...med Klara! :) Det känns ju naturligtvis väldigt bra men som jag har sagt innan så kommer det att kännas ännu bättre imorgon när jag har "kissat på stickan"!! ;)

David och jag diskuterade idag om flytt till Vellinge. Jag har alltid sagt att jag inte vill bo i Malmö med barn. Nu blir det att jag får bo här ett tag men när det är dags för dagis vill jag vara härifrån! Flytten till Vellinge ligger ju längre fram i framtiden men jag tycker det känns bra att jag har bestämt mig för var jag och min bebis ska bo i alla fall. Jag är ute efter typ en 3a med liten täppa. Jag vill inte bo i lägenhet och inte kunna släppa ut mitt barn själv en liten stund. Nu menar inte jag att ska släppa ut Klara helt själv så får hon leka där ute själv medan jag sitter inne och pratar i telefon...men jag ser ju hur mycket Filippa och Hannes är ute och leker i deras trädgård och Filippa är gärna där själv...eller själv och själv; hon tvingar med stackars Ludde (hunden) och så får han vara med och leka! :) Naaaaw, Luddisen! Han är så snäll, den hunden! <3 Vellinge är fortfarande nära till Malmö där jag har merparten av mina bästa vänner. Jag tar för givet att de kommer att bo kvar här ett tag till! ;)

Maj Gadd! Jag vill gå och lägga mig NU så det kan bli ny dag så jag kan göra graviditetstestet!!! Som jag kommer att böla imorgon! Lyckotårar, naturligtvis, men ändå... Åh, vad jag vill vara gravid!!! Och åh, så gravid jag är! :) Jag återkommer! ;)

Ha en trevlig onsdagkväll - jag ska göra så gott jag kan för att få den att passera så snabbt som möjligt! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kajsa och jag pratade i lördags om var man egentligen ska bo... Om några år när jag kommer hem från London så gör ju jag det med man och barn och då vet jag inte var jag vill bo. Men det lutar lite åt Ystad faktiskt. Men vem vet... Det enda jag vet är att jag vill bo nära havet... men det gör man ju typ nästan överallt i Skåne!

2011-03-28 @ 21:44:11
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0