Infektion?

Jag mår inte bra! :( Jag la mig i badet innan idag och gjorde mig i ordning. Sen begav jag mig till Stadsbiblioteket och spenderade 1,5 timme där. Där kände jag också att jag inte var helt hundra... När jag kom hem så värmde jag thai-maten och satte mig i soffan. När jag hade ätit så la jag mig på soffan och sov i ca en timme. Jag kom på att jag bara har sovit ca 6 timmar i natt så det var inte så konsigt att jag var trött. Men sen har jag lullat rundor här hemma. En runda till Maxi blev det också. När jag kom hem mådde jag fortfarande inte jättebra men inte superdåligt heller. Jag hade bestämt med Åsa att jag skulle hem till henne och äta hemmagjord pizza och titta på rysare - precis som förra söndagen. Men jag ringde precis och sa att jag inte kommer. Det är något på gång i kroppen...det känns inte alls bra! :( En infektion är INTE vad jag behöver ha i kroppen just nu! Då stöts kanske ägget bort lättare...inbillar jag mig...:( Jag hoppas att jag kan sova bort det i alla fall. Det blir en tidig kväll.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hm, jag funderar på vad du gör på Stadsbiblioteket i 1,5 timmar. Själv brukar jag leta upp böcker om andra världskriget och titta på hemska bilder. Yes, det är något fel på mig!!

2011-03-28 @ 21:19:46
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0