Jag tränar vidare...

...så länge jag inte har fått ägglossning. Idag när jag var på cirkelfys så hade det blivit något fel så vi var för många. Det löstes snabbt med ytterligare en station. Cirkelfys är alltså träning i grupp med 10 stationer, man tränar 45 sek på varje station och sen har man 10 sek på sig att förflytta sig mellan stationerna. 1 varv och sen 1 min vila och sen 2 varv. Det låter kanske inte så jobbigt men det är jättejobbigt!! Och jätteroligt!! Man kan tycka att en station mer eller mindre kan ju inte spela så stor roll men det var gaaaalet mycket jobbigare! Så det blev lite längre träning än vanligt men det var bara bra. Av erfarenhet vet jag ju då att jag inte kommer att träna på ett tag sen...jag håller tummarna för att stickan är positiv idag. Jag blev jätteförvånad imorse när stickan fortfarande visade negativt. Jag kommer bli lika förvånad om stickan visar negativt ikväll...men det kommer den ju inte att göra! :) Den kommer att visa en glad gubbe så att jag kan åka över till StorkKliniken och bli inseminerad imorgon! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch, jag tycker att det låter jättejobbigt. Jag tror att jag håller mig till mina promenader ett tag till!

2011-03-10 @ 10:01:21
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0