Lördag, lördag!

Vilken dag! Det är strålande solsken! Jag har ätit frukost vid mitt köksbord och samtidigt läst Sydsvenskan - jag vet inte när det hände senast. På vardagarna äter jag frukost i soffan framför TVn och läser knappt tidningen längre...så denna frukosten var helt underbar! Det blir även träning idag - det har jag ju inte gjort på 2 veckor nu. Följer Josefine med så blir det styrka men blir det bara jag så tänkte jag jogga. Vi får se vad det blir. Kl 13 ska jag möta Louise för en lunch på stan. Sen ikväll är det inflyttningsfest. Så denna lördagen känns väldigt bra, måste jag säga. Jag hann även med att städa igår så jag myser rundor i en nystädad lägenhet - härligt, härligt! :) Ev hinner jag med en runda till ICA Maxi också för att fylla upp kylskåpet men hinner jag inte idag så får det bli imorgon.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken härlig start på lördagen :) Mysigt när man känner att man är på riktigt bra humör. Kan bara bli en bra dag!

2011-03-28 @ 21:53:49
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0