Men helt ärligt, Anna!

Idag körde jag inom ICA Maxi på vägen hem för att köpa yoghurt och tandkräm...med mig därifrån fick jag även två Trädgårdstidningar och ett 200 g Marabou Daimchoklad. Tidningarna var det mamma som inspirerade mig att köpa. Jag körde hem och lunchade idag när jag ändå var i de krokarna och då hade mamma köpt 2 trädgårdstidningar. Jag köpte 2 andra som det var artiklar om balkonger i. Det är ju nämligen dags att pimpa den nu snart! ;) Sen fick man köpa ett choklad för 10 kr så det gjorde jag. Tanken var att jag kunde äta några rutor eftersom jag ändå skulle iväg och springa på löpbandet...jag TRYCKTE i mig hela kakan!!!! Helt ärligt!?! Hur är det möjligt?! Jag kan i princip äta hur mycket godis och choklad som helst - där finns liksom inget stopp i mig när det gäller godsaker... Då är det ju en jäkla tur att jag inte har anlag för att bli tjock! Men timmen på löpbandet var olidligt! Först gick jag en kilometer i rask takt som uppvärmning och sen började jag jogga...efter 800 meter så hade jag en sådan fruktansvärd håll så jag trodde jag skulle smälla av! Men det lyckades jag andas bort så att säga...men det kom igen när jag hade sprungit ca 3 km och då var det betydligt värre att bli av med den. Den sista kilometern var FRUKTANSVÄRD!!!! Allt som allt så blev det att jag joggade 6 km och sen gick jag en km i raskt takt till och sen 2 min nedvarvning...det var den timmen! Men jag kommer ALDRIG att äta så mycket så nära inpå en träning fler gånger. När jag stretchade så mådde jag illa...nej, fy fasiken! Och med tanke på hur mycket kalorier det är i all den choklad som jag åt så behövs det betydligt mer än en timmes träning för att bli av med dem...inte för att jag räknar kalorier egentligen...

Jag har fortfarande mensvärk! Är inte det jättemärkligt?! Min mens är till och med nästan slut...jag kan inte komma ihåg att jag har haft mensvärk EFTER mensen förr...men å andra sidan åt jag p-piller i 16 år så det är kanske inte så konstigt att jag inte kommer ihåg det...:S

Nä, ett litet bad på detta så blir man kanske som en ny människa! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, jag tänkte trädgårdstidningar?! Men du har ju ingen trädgård... men okej, balkong. Ja du, det där med att kunna äta hur mycket godis som helst måste vara genetiskt! Choklad är verkligen en sådan sak som jag kan vara sugen på när som helst och kan verkligen äta hur mycket som helst av.

2011-04-01 @ 07:27:17
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0