Middag och mys

Ikväll träffade jag upp Stina och Malin för middag på restaurang Volym vid Möllan. Vi brukar hamna där, vi gillar stället helt enkelt! :) Det var inte så bra service denna gången dock, men vi hade jäkligt trevligt ändå. Sandra brukar också vara med men hon fick förhinder. :( Det var ett tag sen nu vi träffades sist och vi kom snabbt fram till att det får inte gå så här långt mellan gångerna. Det händer för mycket i våra liv! ;)

Men Sandra hann jag träffa på lunchen idag så jag har fått en uppdatering om henne och hennes liv ändå. Så även om hon inte var med på middagen så känner jag ändå att jag har "koll" på henne också. ;)

På lördag ska jag först på barnkalas till söta Alma som fyller 2 år och sen på kvällen ska jag till en tjejkompis och mysa med henne och hennes barn. Hon är gräsänka den lördagen så jag passade på att bjuda in mig själv. Ibland får man helt enkelt göra det...;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Vemvet

Jupp, kicka igång "those hormones" med lite bebissnusande!

2011-03-31 @ 08:32:10
Postat av: Lisa

Volym? Där har jag faktiskt aldrig varit, det får jag nog ta och testa!

2011-04-01 @ 07:24:26
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0