Nädå, så var det visst inte...

Alltså, jag trodde ju att jag kände min kropp - så är visst inte fallet! Jag hade kunnat svära på att jag har ägglossning - ALLA tecken är där! Jag har känningar i livmodern, flytningar och magen är svullen! Men ändå visar testen att jag inte har ägglossning! Så det där med att jag känner min kropp stämde visst inte alls. I och för sig så är det ju på gång precis när som helst... Det positiva med detta är att jag hinner med en till träning ikväll!! (Jag vet att jag är löjlig som inte vill träna efter inseminationen!!!)

Ha en härlig tisdag!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej, jag tycker inte alls att du är löjlig som inte villl träna efter inseminationen... Jag hade nog inte ens vågat träna innan...

2011-03-10 @ 10:03:58
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0