Nu jäklar satte sig ägget! :)

Jag satt i bilen imorse, som vanligt, och kände helt plötsligt hur det "högg" till i vänster äggledare! Eller, det högg inte som i högg hårt utan det var mer som en molande känsla i vänstra sidan! Jag kollade på klockan i bilen och såg att den visade 9.30. Så jag sa högt till mig själv; klockan är halv 10 och ägget har satt sig! Jag vet, lite crazy men så kände jag precis då! Sen om det är inbillning, önsketänkande eller ren fakta lär jag ju märka! ;) Fast det är klart att det är ren fakta!! :)

Imorse tänkte jag att det var dags att se om jag kunde ha på mig mina "snygg-jeans" en hel dag och det har jag haft! Fast dagen är ju inte slut än men än så länge känns det bra! :) Liiiiite tajta känner jag men de passar!!!! Det är ju huvudsaken. Det är helt sjukt men nu ser jag fram emot att de inte kommer att passa mig! ;)

Det blev ingen strykning igår men eftersom jag har tvättid ikväll så får jag ta tag i det då...tänkte jag...

Puss & Kram
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Härligt! Snart kommer "snyggjeansen" att btas ut till "mammajeans" :-) :-) :-)

2011-03-15 @ 22:37:03
Postat av: Lisa

Jag är så glad för mina snyggjeans, som jag förhoppningsvis kommer att komma i väldigt snart, är återigen moderna. De du!

2011-03-28 @ 21:24:00
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0