Orolig...:(

Jag har precis kommit hem för att sätta mig vid datorn och jobba lite. Men innan dess så känner jag ett stort behov av att skriva av mig! Jag skrev ju imorse hur nervös jag var när jag vaknade...nu känner jag mig mest orolig! :( Jag vet att det är positiva tankar som gäller och, tro mig, jag gör så gott jag kan! Men efter att ha haft mens i ca 23 år (jag fick mens när jag var 12 år) så vet jag hur det känns när mensen är på väg och det känns som om den är på gång...:( Det sticker, kliar och killar på en och samma gång i underlivet och jag har även känt av mensvärk. Det blev kanske lite väl detaljerat men hur ska jag annars förklara det?! Äh, det är min blogg så jag skriver vad jag vill! ;) Det är ingen feel good-blogg - det är en blogg som ju trots allt handlar väldigt mycket om min kropp...och dess ålder...:S I alla fall så tänker jag att jag ju trodde innan att jag kände min kropp väldigt väl när det var dags för ägglossning men det visade sig att jag inte riktigt gjorde det...så jag kanske inte alls kommer att få mens...utan en bebis!!!! :) Det känns lite som jag håller på med förnekelse...som om jag verkligen håller på att intalar mig något som inte stämmer! I detta fallet då att jag är gravid men egentligen så är min mens på gång. Tja, fast då får det vara så just nu! Hur svårt kan det vara för universum att bara se till att jag får min högsta önskan uppfylld?! Egentligen?! ;)

Imorgon ska jag få mina sommardäck på bilen - det ska bli väldigt skönt. Det ska även vara kanonväder hela veckan! Det kanske underlättar väntan till torsdag...eller inte! :S Nu kom den oroliga känslan över mig igen. Den försvann när jag fick skriva av mig lite... Nä, lite jobb på detta så går måndagen snabbare! Men oj, oj, oj, vad de oroliga fjärilarna flaxar vilt...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Inte ge upp hoppet än! Vet inte hur många trådar jag läst där folk trott att mensen varit på g som tusan, men det har visat sig vara bebis!



Eller dom som säger att "den månad jag absolut inte trodde det skulle fungera så gjorde det det!"



Jag håller iaf tummarna i massor!

2011-03-21 @ 21:18:43
Postat av: Lisa

Ja, det enda man kan göra de nervösa stunderna är att hålla sig sysslesatt!

2011-03-28 @ 21:39:56
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0