Sköna söndag!

Så härlig söndagen är när man vaknar och mår bra! :) Igår blev det två glas bubbel som mingeldryck och sen ett glas vin mitt i alltihopa - på hela kvällen! Men annars höll jag mig till min fläderblomsdryck! Jag la först flaskan i kylskåpet men jag blev nervös över att någon skulle ta av det vinet så jag satte ut det på balkongen. Jag tror att jag lyckades ganska bra med det eftersom jag inte fick några frågor varför jag inte drack av det vinet som serverades på festen! ;) Det var supertrevligt - jag har jäkligt roligt även utan alkohol! Det har naturligtvis även att göra med vem man festar med och med dessa människor har jag alltid roligt! Men det känns på ett konstigt sätt skönt att veta att jag faktiskt, på riktigt, kan ha väldigt roligt utan alkohol!! Fast jag drömde inatt, kom jag på nu när jag sitter här och skriver, att jag följde med ut och där rökte jag! Vilken jäkla dröm! :S De andra begav sig vidare ut i lördagsnatten men jag åkte hem. Det är inte så att jag alltid kommer att åka hem men det blev så igår.

Solen skiner idag - äntligen! Det har varit tråkigt ett tag nu. Jag har känt att jag har börjat deppa ihop så denna soler är precis vad jag behöver! Så jag funderar på att klä på mig och köra iväg till någon skog...eller något sånt...och gå en promenad. Jag gillar egentligen inte promenader men att gå i skogen när det är fint väder kan jag uppskatta! Ja, det blir nog så!

Ha en helt underbar och härlig söndag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, man kan ha roligt utan alkohol. Märkligt det där! Det värsta är när man är med ett gäng där verkligen alla är jättefulla och så har man själv bestämt sig för att ta en vithelg. Kan bli lite drygt efter ett tag och sitta och skratta åt dåliga skämt alldeles för länge...

2011-03-10 @ 10:07:49
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0