Söndagkväll

Det är söndagkväll och jag har nästan precis sett det sista avsnittet av Solsidan. :( Jag var lite ofokuserad eftersom jag samtidigt satt med jobbmail så jag får nog se det TV4 Play imorgon. Men jag gillar verkligen den serien!

Jag har spenderat hela helgen hos mamma och pappa. Jag brukar vara hos dem men en hel helg är lite ovanligt, det vet jag inte när det hände senast. Men det var skönt i alla fall och nu känner jag mig skönt utvilad och redo för en ny vecka! På torsdag är det dags för graviditetstestet och det känns som en hel eeeeeevighet!! Idag har jag känt mig gravid - jag har sprungit på toletten väldigt mycket! Jag tycker inte att jag har druckit så mycket så att det skulle "kräva" så många toalettbesök...;) Nä, men om man skulle analysera lite...;)

Jag tror minsann att jag ska gå och lägga mig. Jag har laddat ner spel i min iPhone så jag avslutar varje kväll med "lite" Backgammon! ;) Både igår och idag så lyckades jag få Lisa till att spela med mig på riktigt! Mamma och pappa har ett Backgammon och jag gillar det spelet! Jag mår lite illa...kan vara som jag har tryckt i mig onyttigheter hela helgen...:S Ja, ja, det är sånt som händer...;)

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det känns nästan lite ute att sitta och spela brädspel på "riktigt". Jag menar nu finns ju allt på mobilen och datorn känns det som. Aja, kul är det iaf. Kan ju vara bra att få spela med en riktigt människa som motspelare som man faktiskt kan se ibland också ;)

2011-03-28 @ 21:36:59
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0