Tjohoo!

Idag har jag sprungit 7 km på löpbandet på Friskis utan paus!! :) Jag kommer inte ihåg när det hände sist!! Så himla glad jag blev - och trött! ;) Det värsta med att träna på kvällen är jag dricker ganska mycket vatten och då måste springa på toaletten titt som tätt...det funkar ju inte så bra nu när jag håller på med ägglossningstesten! Då ska man inte ha kissat på 4 timmar när man ska kissa på stickan nämligen. Så tanken är nu att jag ska hålla mig fram till kl 22 ikväll...som sagt - det är 4 timmar!! Det är vääääldigt länge när man har mycket vatten i sitt system...;)

Ja, ja, jag får väl försöka sysselsätta mig...tex så behöver jag verkligen städa...så det får nog bli ett ryck här. Och sen efter det så får jag bada och sen har nog klockan hunnit bli 22! ;) Vilken härlig kväll!! Hahaha!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow, 7km var inte dåligt. Jag springer bara lilla rundan här hemma och jag vet vilken känsla det är när jag kommer i "mål" efter den.

2011-03-10 @ 10:05:36
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0