Tredje gången gillt! :)

Halv 12 idag ska jag vara på StorkKliniken för att bli inseminerad!! :) Jag satt en hel evighet i telefonkö för att komma fram och få tid! Men halv 12 fick jag och tiden fram tills dess kommer ju att gå sååååå lååååångsamt!! ;) Jag tror att jag kör över på egen hand denna gången också. Jag är jätteglad att jag hade sällskap första gången men jag känner inte alls det behovet nu. Det märkte jag förra gången eftersom jag då åkte över själv. Uppdatering kommer någon gång ikväll!! 

Ha en helt fantastisk torsdag - det tänker jag ha!!!! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

Håller tummarna!! Kram

2011-03-10 @ 08:24:07
Postat av: Lisa

Men shit vad det går undan! Fast det tycker säkert inte du...

2011-03-10 @ 09:59:25
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0