Viiiila!

Efter 2 timmars vila på soffan så mår jag bra igen! Det kändes inte bra imorse heller men jag gjorde mig ändå i ordning och gav mig ut och jobbade. Det har inte gått snabbt och det har inte känts bra men jag kände mig liksom för kry för att bli hemma...if you know what I mean. Men, som sagt, efter 2 timmars sömn på soffan så mår jag bra igen. Oftast mår man ju bra igen när kroppen fått vila. Jag hoppas dock inte att detta innebär att jag får problem med att sova inatt... Igår gick jag och la mig halv 8!!! Jag frös galet mycket då så jag låg och huttrade i sängen ett tag. Vid midnatt vaknade jag till men jag tror inte att jag var vaken så länge. Sen sov jag till väckarklockan ringde halv 7 imorse.

Just nu regnar det ute och är allmänt tråkigt och grått. :( Våren försöker nog ta sig fram men det går inte så bra, tycker jag. Fast det är inte minusgrader längre i alla fall!

Denna gången tänker jag inte lika mycket på inseminationen...eller kanske inte på själva inseminationen men att det händer saker i mig...;) Jag hoppas att det ändå är positivt. Jag fick ett "råd" första gången om att jag inte skulle tänka på det...tja, det är ju helt omöjligt att tänka att man INTE ska tänka på det! Jag är medveten om att det var "råd" i all välmening men ändå så himla tanklöst sagt... Men denna gången så finns det inte i mina tankar på alls samma sätt..men det är inget jag gör "medvetet" då med andra ord, det har bara blivit så. Jag har väl blivit van nu! ;) Även om det är sista gången!! :)

När jag tvättade förra veckan så var torktumlaren i sönder - störigt! :( Så nu är handdukarna stenhårda vilket innebär att jag måste stryka dem så de kan bli lite, lite mjukare. Det kan jag kanske göra nu...i brist på annat...

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Annars är sådana handdukar perfekt för peeling!

2011-03-28 @ 21:22:01
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0