Vinet är utbytt! ;)

Såja, då är jag redo för att festa alkoholfritt ikväll! Jag har hällt över Fläderblomsdryck i en vitvinsflaska. Jag kan naturligtvis dricka något vin på festen också men jag vet ju också om att jag blir röksugen när jag dricker så jag ska hålla mig väldigt lugn med vinet.

Jag tänkte faktiskt vänta med ägglossningstesten till imorgon men jag gjorde ett redan ikväll. Jag känner nämligen hur jag är på väg mot en ägglossning. Det är inte klokt hur man lär känna sin kropp när man "måste" göra det...liksom...

Ha en trevlig lördagkväll! Nu måste jag fixa till det sista!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mmm... fläderblomsdryck :) Synd om någon vill smaka vinet bara ;)

2011-03-10 @ 10:08:55
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0